Zmiana organizacji pracy Urzędu Gminy Stara Błotnica od dnia 25.05.2020 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od dnia 25 maja 2020 r. w Urzędzie Gminy Stara Błotnica wznowiona została bezpośrednia obsługa interesantów z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa sanitarno-epidemicznego.
Zmiana organizacji pracy Urzędu Gminy Stara Błotnica od dnia 25.05.2020 r.:
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od dnia 25 maja 2020 r. w Urzędzie Gminy Stara Błotnica wznowiona została bezpośrednia obsługa interesantów z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa sanitarno-epidemicznego.
Urząd dla interesantów jest czynny:
poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych pracowników prosimy o zachowanie następujących zasad:
1) Zalecamy w pierwszej kolejności kontakt telefoniczny lub komunikację elektroniczną np. e-mail.
2) Wchodząc do urzędu należy:
a) poinformować pracownika, do którego się udajemy,
b) zdezynfekować dłonie (płyn znajduje się przy wejściu),
c) mieć założoną maseczkę lub przyłbicę, tak żeby zakryć usta i nos.
3) W pokoju może przebywać tylko jeden obsługiwany interesant. Obsługa prowadzona będzie przy zachowaniu wymogów sanitarnych.
4) Będąc w urzędzie, proszę o zachowanie zalecanych odległości od innych osób.
W dalszym ciągu zalecamy, aby wnioski składać poprzez platformę e-PUAP lub za pośrednictwem poczty oraz zostawiać w punkcie przyjmowania korespondencji. W celu załatwienia sprawy niewymagającej osobistego stawienia się w Urzędzie, proszę odostarczanie korespondencji poprzez pozostawienie jej w punkcie przyjęć, znajdującej się w budynku przy wejściu.
Opłaty prosimy uiszczać poprzez elektroniczne przelewy bankowe:
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wpłacać na wydzielone konto Urzędu Gminy nr:
48 9115 0002 0050 0500 0215 0055
Wszelkie podatki i opłaty należy wpłacać na konto Urzędu Gminy nr:
24 9115 0002 0050 0500 0215 0002
Dane kontaktowe:
Urząd Gminy w Starej Błotnicy
Stara Błotnica 46
26-806 Stara Błotnica
tel. centrala 48385 77 90
fax 48385 77 90 wew. 41
Numer pokoju |
Stanowisko |
Numer wewnętrzny |
adres e mail |
1 |
KANCELARIA |
10 |
|
1 |
OBSŁUGA RG, KADRY Krystyna Wójcik |
41 |
|
2 |
WYMIAR PODATKÓW Dominika Głuch Elżbieta Bojanowicz Ilona Hadas |
21 |
Dominika Głuch Elżbieta Bojanowicz Ilona Hadas |
3 |
WÓJT Marcin Kozdrach |
11 |
|
4 |
ZASTĘPCA WÓJTA Karol Kocon |
20 |
|
5 |
SKARBNIK Beata Lubecka-Zgiep |
12
|
|
6 |
POZYSKIWANIE I ROZLICZANIE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH Malwina Starosta-Maślikowska |
18 |
|
7 |
OŚWIATA Wanda Jastrzębska KSIEGOWOŚĆ SZKÓŁ Joanna Cybulska Martyna Łukasiewicz |
22 |
Wanda Jastrzębska Joanna Cybulska Martyna Łukasiewicz |
8 |
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA Krystyna Kucharczyk |
15 |
|
9 |
KSIĘGOWOŚĆ BUDŻETOWA Katarzyna Kocon Ilona Babut |
14 |
Katarzyna Kocon Ilona Babut |
11 |
URZAD STANU CYWILNEGO Katarzyna Bukowska |
32 |
|
12 |
ROLNICTWO Monika Białkowska BUDOWNICTWO Ewa Prażnowska |
31 |
Monika Białkowska Ewa Prażnowska |
13 |
EWIDENCJA LUDNOŚCI Ewelina Urbanowska TECHNIK PRAC BIUROWYCH Paweł Winiarski |
33 |
Ewelina Urbanowska Paweł Winiarski |
14 |
KIEROWNIK I KSIEGOWOŚĆ RGK Bernard Cieślak REFERENT Edyta Sikora |
30 |
|
15 |
GMINNY OSRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Alicja Natora Bogumiła Zalewska |
34 |
Alicja Natora Bogumiła Zalewska |
16 |
KIEROWNIK GOPS Lucyna Filipczak KSIĘGOWOŚĆ GOPS Małgorzata Szewczyk |
36 |
Lucyna Filipczak Małgorzata Szewczyk |
17 |
ZASIŁKI RODZINNE FUNDUSZE ALIMENTACYJNE Aneta Piasta w/z Beata Płaskocińska Ewelina Matysiak w/z Angelika Romanowska |
35
|
Beata Płaskocińska Angelika Romanowska |
SALA KONFERENCYJNA |
40 |
|